wtorek, 12 maja 2015

HEJ!

     Hej mam na imię Marta, jestem studentką drugiego roku. Moda to moja pasja, a tytuł bloga opisuje całą mnie. Stylizacje prezentowane prze zemnie będą miały styl nieformalny,przypadkowy ale za razem szykowny. Od czasu do czasu postaram się wrzucić również coś kosmetycznego. To mój pierwszy wpis także mam nadzieje, że przyjmiecie mnie pozytywnie :).

P.S. Postaram się wrzucać coś nowego co 3 dni. Zapraszam :)




T-shirt -Cropp
Kardigan/ Jeansy -H&M
Srebrne slip on- Topshop
Zegarek- Daniel Wellington
Torebka- Mohito











Stylizacja na rower,weekendowy wypad,zakupy, spotkanie ze znajomymi . Zdecydowanie główną role odgrywają przepiękne srebrne slip on z Topshopu, piękne i przy okazji bardzo wygodne. Modne rozcięcia na kolanach zrobiłam sama. Dajcie znać co sądzicie...



Do następnego M.

3 komentarze:

  1. Bardzo ładna stylizacja :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. jestes przepiekna i masz cudowny styl :) :* Pozdrawiamy !

    OdpowiedzUsuń
  3. Super buty slip on. Bardzo podoba mi się taki casualowy look. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń